Merhaba kızlar
20 aylık oğlumun son zamanlarda resmen huyu değişti.Dişe bağlıyordum sürekli ama (dişleri geç çıktığı için hala yoğun diş dönemindeyiz)Herşeye inatlaşma,alt değiştirmek istemez,uyumak istemez,gece sık sık uyanır oldu.Huysuzzzzz artık delireceğim.2 yaş sendromu bumu oluyor geldik mi yani?20 aylık bebeleriniz ne durumda ?Bu sendrom ne zamn geçiyor ne zaman bitiyor a dostlar?