1kub1ra Bunedunyakardesim galiba bi tane bebebao alacağım zaten diğer almayı düşündüğüm markayla aralarında 350 tl var bakalım
Seydag11 1kub1ra evet ordan aldm ama iade vs suresjne inanın bakmadim. Emmedigi icin acil almam gerekiyodu o sekilde aldim hemen
1kub1ra Seydag11 merhaba bende sipariş ettim de hangi parçaları yıkanıyor acaba hepsini yıkasam makina hariç bir sorun olur mu?
Seydag11 1kub1ra makina haric her parçası yikaniyo sadece en ucta kuucuk bi parca takili yikarken ona dikkat edin biraz hassas