Nurcanben Arkadaşlar kızım sanırım mama yemeyi bıraktı çorbalar falan yapıp yediriyorum ama yine de bana bildiginiz sağlıklı aynı zamanda doyurucu tarifler verir misiniz ?
Nilser Bir buçuk yaşında artık mamayı bu kadar içmesi bile güzel bir şey bence, artık siz ne yiyorsanız o da ondan yemeli zaten.
Nurcanben Nilser yok orası öyle bizim yediklerimizden de veriyorum zaten özel olarak bir sey yapmıyorum ama yine de daha doyurucu ne yapabilirim doyup doymadığını da çok anlayamıyorum az önce yarim kase tel şehriye çorbası ve yoğurt yedi mesela ama işte doydu mu anlayamiyorum