Baybyuras her gün yemek yapmıyorum bir şekilde yine doyuyoruz 😅 düşünmedigimden beri kafam çok rahat. Çocuk için her zaman dolapta mantı , hazır pişmiş kavurma vardır. Bunları pilav ile iki dakikada hazır ediyorum onun için.Zaten kreşe gidiyor birtek akşam öğünü biz veriyoruz. Eşimle bende çalıştığım için yemek zorunluluğu üzerimde hissetmiyorum. Eve gelince birlikte düşünüyoruz. Bazen kahvaltılık. Hemen bir sade kekikli tavuk sote salata. Dolaptaki hazır kavurma yanına basmati pilav. Dolapta hazır domates sosu kullanıyoruz bazen de. Ve de fasulye yemeği de çok kolay bir yemek bence. Hiçbir şeyi kavurmadan bütün malzemeleri üst üste koyup düdüklüye koyup 5 dakikada fasulye yemeği hazır. Fasulye yemeği uzun uzun tencerede pişecek diyen varsa kendisi öyle pişirir. Ben kolayı ne ise onu seçiyorum çok da güzel oluyor. Yemeğin lezzeti baharatinda diye düşünüyorum. Fırına karnabar brokoli sebze atıp üzerine yoğurtlu sarımsak dökeriz. Vs vs et ve sebze yemeklerini bu şekilde dengeli yaparız. Haftanın bir günü balık zaten.