merhabalar bebegim pazar aksam aglarken katildi ve nobet gecirdi bilinci gitti cok kotuydu Allah kimseye yasatmasin
ambulans ile goturduk bir gece yattik bir cok tetkik yapildi cok sukur hepsi temiz cikti evimize geldik ancak bu aglama krizi hep uyku oncesi oluyor
besigine koydugum gibi agliyor ve ben cok korkuyorum yine ayni sey olursa diye
ayakta sallanirken de cok agliyor yani uykuya gecene kadae sorunumuz sonra uyuyor
ne yapabilirim onerisi olan varsa yazarsa cok sevinirim