omeratlas Oğlum 18 Kasım da doğdu. Doktora göre 22 günlük çevreme göre doğduğu günü de sayıp 23 günlük deniyor hangisi doğru :)
betul97_ omeratlas Doğduğu günü ben saymıyorum bebeğim perşembe 18:12′de doğdu şimdi sayarken cumadan sayıyorum çünkü cuma 18:12′de 1 günlük oluyor bence öyle değilse de bilemem😅😅
ZeydsMom omeratlas dogdugu gun degil ertesi gun ayni saatte bir gun olmus oluyor. Doktor dogru hesapliyor
betul97_ Yonca29 Doğduğu gün nasıl 1′dir. Bebek mesela bugün 11′de doğsa şimdi gelip bana biri ne kadarlık dese 1 günlük mü diye cevap verilir yoksa 5 saatlik diye mi
Yonca29 betul97_ hey yarabbim buna da müdahale edemezsiniz ki ya bu kadar da olmaz cidden arkadaş ben öyle öğrendim öyle yapıyorum sizi ilgilendiren bir durum mu var???? Sizin bilginiz size benim bilgim bana hayret bisey size neee ?
cudana Yonca29 iyi de yanlış yapıyorsunuz arkadaş da öyle söylemiş, matematik bu kişiden kişiye değişmez ki
cudana Yonca29 pardon ya yine siz yine hatalı yalan yanlış bilgiler, size hiç laf anlatılmaz boşa yazmışım
betul97_ Yonca29 Ben müdahale etmiyorum ki soruyorum sadece sizin bilginize göre nasıl 1 gün oluyor diye neden hemen bu kadar tepki verdiğinizi anlayamadım. Sizin bilginiz size kalsın madem iyi günler
Yonca29 cudana ya off sizene arkadaş başkaların hatasına bakacağına dönün de ilk kendinizi sorgulayın hadi hadi