sekerbebek30 Merhaba bu markadan çok memnun olan gördüm ama farklı çeşitleri var yeşil mavi bir de böyle krem rengi bebeğim 2.5 aylık hangisini önerirsiniz hangisi güzel
Momys1 sekerbebek30 krem ya da mavi olanı kullanabilirsiniz ama 6. Aya kadar krem rengini kullanın isterseniz o yenidoğan içinmiş
aysebb sekerbebek30 Krem rengi olanı kullanıyorum doğduğundan beri yenidoğan için olduğundan onunla başlamıştım. 14 aylık olduk hiç değiştirmedim onu kullanıyorum halen. Yeşile geçilebilir ama 6 aydan sonra falan oda güzel
Nilser sekerbebek30 krem kokusuz yeşil olanı biraz daha kokulu ama güzel hafif bir kokusu var, ilk zamanlar için krem sonrasında yeşil güzel
cLearQueen sekerbebek30 krem rengi olandan memnunum. Gerci ben altı icin pamuk kullaniyorum ama onu da kullandigim zamanlar oldu pişik vs yapmadi kokusu da yok
sekerbebek30 Nerden alabilirim molfixi trendyol falansa eğer satıcısı kim olmaşı sleepy aldım sahte çıktı
guzelannesi sekerbebek30 stok kalmamiştır. Molfix ana satıcı orası eger acil degilzs ihtiyaciniź arada bakabilirsiniz.