duygss 2.aya girdiğimizden beri aynıyız. 3.5 aylık oldu. Ve ben artık akıl sağlığımı korumakta zorlanmaya başladım. Bir haftadır hasta ve ağlamalar daha da tavan yaptı. Ne yapacağımı şaşırmış haldeyim, uykusuzluktan ben geberiyorum o asla uyumuyor. İşe yarar bilgiler veren olur belki, takipte kalayım.