mom97X Kızlar Sleepy bez kullanıyorum ama taşırma sorunundan dolayı değişeceğim. Herhalde Molfix ya da Prima alırım bilemiyorum deneyeceğim. Sorum şu ; bebeğimin poposunda bezin izleri çok oluyor. Sleepy markasından mı kaynaklı, ben mi bi hata yapıyorum ?
maygirl mom97X sleepy hiic kullanmadm ama bezi gördüm biraktgi izleride..kalibı aşırı dar incecik bsey iz yapması icin bu yeterli.yanlis anlamayin ama.ewde kullandgmz toz bezleri slepylerden daha kalın ve geniş..goon,prima veya molfix deneyin.
_mom mom97X bez sıktı için tasiriyor ve iz çıkıyor bir büyük numara kullanman gerek sleppy kullanıyorum doğdu günden beri
mavii_98 Bizde de oluyor molfix pure and soft ama hep aynı pozisyonda olunca oluyor sanırım geçen bende bunu düşünmüştüm
50krsvertirreekk mom97X sleepy bizde de taşırma yaptı baby turbo da iyi bu arada molfix kullanıyorum şuan bi sorun olmadı bez izi de belki de çok sıkıyosunuzdur bel kısmından
glsm09111807 mom97X bence bez markası ile alakalı değil ben kızıma molfix kullanıyorm dar değil çok sıkmıyorm ama yinede o izler oluyor
betul97_ mom97X Sıktığından oluyordur bir de uzun süre değişmeyince de oluyor. Bebeğim 4 ay 2 günlük eskisi gibi yapmıyor dışkısını da 3-4 günde bir yapıyor idrarı da eskiden dolardı şimdi dolmuyor ama mesela uyumadan önce değiştiriyorum öğlen oluyor hala aynı değişiyorum hem iz yapıyor hemde pişik olmasın diye
ZeydsMom mom97X bezin numarasindan oldugunu dusunmuyorum cunku hep numara konusunda dikkat ediyordum ve dogdugu gunden izler olurdu ufak tefek. Ne zaman kii artik harakete basladi iz yok artik. Bence surekli yatmaktan ayni pozisyondan olmaktan kaynakli. Emekleme yurume donemine gelince artik izler kayboldu bizde
tugces09 mom97X sleepy bionatural kullanıyorum bende yeni 3 numaraya geçtim kalıbı falan naturalden daha büyük gibi ama o da iz yapiyo bence de sürekli yattigi için olabilir
_mom mom97X bizde bez sıktında veua çişi sadecee önde kalıp arkası dolmuyor önden şişiyorsa ve taşıriyorsa numara artirdim düzeldi ve şuan iz yapmıo mesela bilemiyorum memnun olmauan da vardır bizde şuan sorun yok olursa Molfix e geçerim
[silindi] mom97X ben sleepy kullanıyorum bende o sorun olmadı ama erkek bebişim olduğu için ben hep büyük bez kullandım 2 kullanmam gerekirken 3 kullandım belki ondan ama sızdırma vs pişik hiç yapmadı
mom97X [silindi] pişik bizde de olmadı, sızdırma oluyor sordum sleepy kullananların %70’iaynı sorunu yaşıyormuş. Değişcem markayı