Oğlum 19.5 aylık sürekli ateşli 1 hafta iyiyse 2.hafta yanıyor ateşler içerisinde pfapa olabilir dedi Dr çocuk romatolojiye yönlendirdi
hastalık teşhisi nasıl konuluyor
Tehlikeli bir hastalık mı
Tedaviyle geçiyor mu
Kalıcı hasar bırakıyor mu
Testleri nasıl yapılıyor
Haftaya çarşambaya randevu aldım ama çok tedirginim bilen anneler sorularımı yanıtlarsa çok sevinirim