aybala1 çok geçmiş olsun. Ben de oldum ameliyat sonrası hiç zor değildi. Burnuna tampon koyacaklar mı bilmiyorum. Eğer tampon koyarlarsa o biraz zor oluyo nefes alması falan ama tampon koymayacaklarsa sıkıntı olmuyo. Birkaç gün ağrı oluyo ama o da dayanılamayacak gibi değil. Ağrı kesici falan veriyorlar zaten