ikizmom_ Hamilelikten önce sigarayı bıraktım doğum sonrası da icmedim ama deprem sürecin sigara içilen ortamda olduğum için tekrar başladım tekrar bırakmak istiyorum 2.5 yaşında ikizlerim var çok zor olacak gibi geliyor bırakanların tavsiyesine ihtiyacım var
maygirl ikizmom_ bnce hersey kafada bitiyor.irade..ve bi sure sigara icilen ortamdan uzak kalmak.hamile oldugumu ögrendgm gün biraktım.icmedm snra.doğum sonrası cay kahve icerken canım istedgi zamanalr oldu ama bebeğime kıyamadım…1 defa bilincli olarak içmek istedim tadı igrenc geldi içim almadı bile..biraz icenlerden uzak durun iradeli olun yeterli bnce.
ikizmom_ maygirl çevremde içen yok zaten eşim asla içmez ve sürekli soruyor ne zaman birakacaksin diye kokusu beni çok rahatsız ediyor diyo ailemde içen var ama zaten biz başka il deyiz bu büyük avantaj aslında yarın benim için büyük gün
melenbeg Sanırım bu forumda asla tavsiye veremeyeceğim bir konu ama umarım bırakırsınız düşünmeniz adım atmanız dahi çok güzel 💕
ikizmom_ melenbeg eşim içmiyor zaten ve kokusundan çok rahatsız oluyor yani 1 paket 3 gün gidiyor çocuklardan gizli balkondan içiyorum onlara kötü örnek olmak istemiyorum 😔ama büyünce anlayacak lar ben içerken nasıl onlara zararlı olduğunu söyleyebilirim ki