Kızlar dört buçuk yaşında kızım var asla tek oynamıyor tek kaldığı zamanlarda ise ben iş yaptığım zaman yani absürt işler yapıyor mesela koltukta zıplıyor kapıya asılıyor gibi küçüklükten beri hep yanımda biri gelirse çocuk o zaman onunla oynuyor kızım kendi kendine oyna diyorum canım sıkılıyor filan diyor işim olmadığı zaman kardeşiyle bile oynamıyorum ki onunla oynuyorum kreşe verdim iki hafta ağladı öğretmen her ağladığında beni çağırdı mecbur aldım ve sırf canı sıkılsında kendi kendine oynasın diye bende bıraktım oynamayı tabi sürekli canım sıkıkdı ben tek oynayamıyorum diyor bu normalmi birde çok takıntılı iki senedir aynı model saç ile geziyor kızım gel güzel yapalım yok ben adını söyleyerek olmam diyor kimse beni görmesin diyor evin içinde şapka takıyor iyilike anlatıyorum anlamıyor mecbur bağırarak halletmeye çalışıyorum bir yere gideceksek sürekli onu konuşuyor ne zaman gideceğiz filan gibi işyeri tabelasına bakıyor orada sevmediği bişey olursa oradan geçmeyelim diyor anlatıyorum yine anlamıyor o alışkanlık kaldı geçmiyorduk dediği yerden o gün geçtik ağlayarak geçti dışarı çıkıyoruz avm de filan beresini çıkartmıyor çok şeyi var bunları okuyup akıl verin diye yazıyorum vallahi b en aklımı kaybettim zaten herşeye ağlaması ayrı sorun yoruldum ya tabi çokta akıllı hiçbir şeyi unutmaz kardeşide kendi kendine oynar birazcık onun gibi olsa diyorum bugün iki tekti iş yapıyordum on dakika yoktum içeri geldim üç paket ıslak mendili bışaltmışlar bişey demedim bir müddet sonra bulaşık yıkamaya geçtim sen bunlar tuvalete git büyük wc kağıtlarını tuvalete kopar at küçükse deterjanları dolaptan çıkar cifi yere dök ve wc içinde koku için takılan eline al gez Allahım nasıl kızdım bağırdım yahu hiçmi mantığını kullanmadın çocuk sahi bu çocuklar gerçekten mantığını ne zaman kullanıyor vallahi kızıma çözüm bulamıyorum yoruldum bu arada desteksiz büyütüyorum eşim sağolsun akşamları oynar ama geç geldiği için bir saat ilgilenir diğer tüm işler bana bakar ne yapayım benmi hatalıyım varsa söyleyin linçlemeden lütfen😥