alpik3461 haydii göğüs kalkanı kesinlikle kremler işe yaramıyor canım göğüs kapakları var onlar da işe yaramıyor kalkan da göğsün buharla yumuşuyor kremden daha çok etkili
haydii simgesell34 bende ebebek marka Aldım Perşembe doğum var Emzirme sonrası hemen takıyorum değil mi şuan taksam faydası olmaz 🤣🤣🤣
kizimvedunyam kremi sürüp kalkanı taksan müthiş . krem tek başına yeterlideğil . gögüs ucununkıyafete sütyene değmemesi gerek. ikisinide kullandım kremi sürdum kalkanı taktım ancak öyle rahat ettim
2124 haydii İkisi de göğüs kremı rahatlatıyo göğüs kalkanı da göğsün çamaşıra değıp yara olmasını engelııyo ilk cocpumda ıkısı de cok işime yaradı 2. cocuğumda doğımdan önce sürmeye başladım kremı yumuşattı doğum sonrası yara olmadı rahatım
alpik3461 haydii vala cnm o kadar krem kullandım işe hiç yaramadı bi ara o kadar yara olduki emmesinde o kadar canım yanıyordu ki emzirmicem dedim çünkü beynime vuruyordu acısı göğüs kalkanı aldırdım tavsiyeyle taktım hemen düzeldi şükür dedim kremler bide çok pahalı
2124 haydii Daha doğum yapmadıysanız 36 haftlaıkken hergun krem surup göğüs kalkamınıdq 1 saat fln takınca göğüs gerckten yumuşuyo doğum sonrası yara olmuyor