Merhabalar. Bizde 24 ekim dogumluyuz. Enn büyük biziz sanırım 😄 3 ay 15 günlük olduk. Gece uykukarina geçiş zorlu oluyor biraz 11 12 yi buliuor. 9 da uyuyan o bebeler nerde nasıl başarıyorsunuz anneler gerçekten imreniyorum 😄 eşimle basbasa vakit kalmıyor bize..