rssuer ilk günler çok zor, çığlık kıyamet ağlıyordu kucağıma aldım bol bol, ayakta kucağıma alıp gezdirdiğimde oldu ama odadan hiç çıkmadan, ışığı yakmadan. Su içiriyordum ama onu bile kabul etmesi üç dört gün sonra oldu ilk günler ne suyu gözü gördü ne beni, duymuyordu resmen sesimi öyle ağlamak. Günler geçtikçe krizli ağlamalar azalıyor. Uyanınca su içip geri yatıyordu arada meme diyordu, yok kızım hadi uyuyalım diyordum. Ay yazarken film şeridi gibi derler ya gözümün önünden geçti o anlar, çok zordu Allah yardımcınız olsun inşaallah bizimki kadar zor bir süreç olmaz