Deletedmom_117 deryalardanbiri Doktora goturmelisin enfeksiyon olmuş Yakiyorlar bı anda geçiyor . (Yakma dedigimde kötü ve acılı birşey değil oglumunda böyleydi bir ayına madar geçmedi çoğaldı Rutin kontrolü vardı Doktor beş saniye içinde bı çubuk sürdü degdirdi bı kaç güne gecmisti
Aysunnkaya deryalardanbiri normal canım gidicek o merak etme birkaç güne benim oğlumda da böyleydi korkulacak hiçbir yok ama aklın kalırsa Dr git tabiki yaksın orayı kurur hemen
kbraaa18 deryalardanbiri benim kızım 7 günün de düşürmüştü beyaz akıntı akıyordu sürekli doktora götürdük kaç kere intihap mı diye yok kendi kapanacak dedi batikon ve gazlı bez önermişti 1 ay falan sürmüştü bizim ki ama siz bi doktorunuza danışın
ebru171_ Koku ve akıntı olup olmadigina bak ve kuru tut bide bebeğine biraz masaj yağıyla yağla çok kuru görünüyor cildi
deryalardanbiri ebru171_ göbeği enfeksiyon olmasın diye duş aldıramadım hep ıslak pamukla sildim muhtemelen ondan böyle oldu :(
balporsugu7224 deryalardanbiri bebeğinin cildi inanılmaz kuru güzel bir duş sonrası bebek yağıyla iyi bir masaj sonra doktor yolu enfeksiyon kapmış çünkü kuzucuk geçmiş olsun
tontonannesi deryalardanbiri doktora gitmelisin. Doktor gümüş nitratla yakma işlemi yapıyor sonrası bir krem veriyor ve 2-3 güne geçiyor 😊 benim oğlumunda 2. Günü düşmüştü göbeği içerisinde parça kalmış böyle olmuştu. Yakma işlemi 0 acı bebeğim anlamadı bile korkma 😊