Kızım 25 aylık tuvalete alıştı yaklaşık 2-3 aydır bez takmıyoruz ama mesela bugün hava çok güzel eşime dışarı merkeze doğru gidelim çocuğu parka götürelim diyesim var ama ya tuvaleti gelirse tutamazsa felan düşünmekten resmen çocuğu 2-3 aydır parka çıkarmıyorum hep oyun parkı olan cafelere gidiyoruz hemen tuvalet yanımızda bişey olsa diye bu hep böylemi olucak ya?