9793selaam Kızlar bugün fatura geldi bizim mahallede çok yakmadigim halde yüksek gelmiş sizde nedir durumlar ? Kaç derecede kombiyi yakiyorsnz kaç geldi faturaniz? Bizde termostat yok normal kombiden yakıyorum
1melekannesi200_ 9793selaam Bizim 1300 geldi 40 derecede yaniyoor size ne kadar geldi bir oda ve banyo yanmıyor termostat yok
ayisit 9793selaam yerden ısıtma ev komple banyolar vs hepsi yanıyor. Geçen ay 47 de yanıyordu şimdi 37 de
yagmurkokusu_ 9793selaam 45 50 arası çalışıyor 5 petek banyo dahil. Şimdi taşınacağız çıkacağımız evde de 8 petek olacak oda dublex Allah bilir ne kadar gelecek.
9793selaam 1melekannesi200_ bizimde termostat yok canım 38- 47 arası ayarladim ben hep havanın sıcaklığına göre .sen hep sabit derecede mi yaktin ? 3 petek ve banyo çalışıyor bizde de
9793selaam yagmurkokusu_ kız neden hepsini yakiyorsnz peteklerin tüm odaları kullanıyor musunuz,? Kullanıyorsanız tasarrufa gidin bari
yagmurkokusu_ 9793selaam öyle daha mantıksız geliyor sonuçta diğer oda soğuk olacak ve kombinin daha çok ateşlemesine sebep olacak bu seferde faturaya yansıyacak zaten idare edeceğim bir durum yok hastalık durumda hastaneye bayıldığımız muayene ücretleri ilaç paraları cabası oluyor o yüzden yakıyorum Allah ne verdiyse.
9793selaam yagmurkokusu_ usumeyecek şekilde yak demek istedim canım bende mesela usumuyorsaniz bi tık az yanabilir demek istedim fikir sadece sen bilirsin tabiki :)