Arife-57 bence siz verdiğiniz paraya üzülüp kime suç atacaginizi şaşırmışsınız. İnsanların günahına giriyorsunuz. Devlette de taktirsaniz kayması ve hamile kalma ihtimaliniz ozeldekiyle aynı. Madem okadar istemiyorsunuz spiralin 100 de 100 korumadigini da tecrübe etmişsiniz. Neden başka bir yöntemle korunmadiniz. Yada ek bir yöntem daha denemediniz. Kendi hatanızı başkalarını suçlayarak kapatamazsiniz. Birde ozellerde çocuklarin başına gelenleri biliyorsunuz yazmissiniz. Her özel bir değil bu birincisi. Ayrıca doktor da sizi dogurtmaya and içmiş olamaz. Ona ne ki sizin hamileliginiz den. Aşırı sinir bozucu bir post acmissiniz.