4 aylık bebeğimin gözünde nerdeyse doğduğundan beri hafif kızarıklık oluyordu doktor kediden dedi sonra annemlerde kaldım 10 gün olmadı bişey son gün kızardı yine onlarda da köpek var napıcam bilmiyorum ilaç verdi kullanıyorum ama hep böyle mi sürücek sanki arpacık çıkmadan önceki hal gibi kızarık ve hafif şişlik var, temizliyorum evi sürekli ama tertemiz de olamıyor kedimiz zıpladığı koştuğu için toz kalkıyor. Verdiği ilaçlar cortimycine ve tobrased
Sizde de aynı durum olduysa ne kullandınız ?