sekerbebek30 Sleepy bio natural kullandım sanki kızarıklık pisik yapti. Uni baby yenidoğan kullanıyorum suan. Başka öneri var mı içeriği temiz uzun süre kullanabileceğim pisik yapmayacak bi mendil?
fatmaa37demir sekerbebek30 kızım ilk doğduğunda uzun süre baby turco kullandım çok da memnun kaldım onu deneyebilirsiniz
blogmomies sekerbebek30 İçeriği temiz ve öneri ile aldığım Baby Me markayı artık bulamıyordum . Şok markette 3lü satılan yenidoğan ıslak mendili var içeriği aynı. Uzun süredir onu kullanıyorum ve hiç bir sıkıntı olmadı. Bebeland 3lü yenidoğan 50 lira.
asli08 Bende doğdugunda baby turco kullandım gayet guzel ama smdi molfix sipariş verdim nasıl bilmiyorum ama beğenen çok izotonik su olanından aldim
blogmomies sekerbebek30 Tabiki de memnunum . Her çocuk aynı değil tabiki ama bende hiç sıkıntı olmadı. 😊
balbebeginannesii sekerbebek30 prima kullanıyoruz arada sipariş gecikirse molfix alıyorum pişik olmadık