Bende bu şekilde yaptırmazdım🥹 iğne yapılırken babası dedesi durdu ben dayanamadım bile zaten bir tek o kısım zor orada ağladı.Sonra biz yanında olduk, benim ailemde içerde ekrandan bizi izlediler.
Süreç çok güzel geçti çok memnun kaldık düşünürseniz tavsiye ederim.. 💯
15 gün boyunca ne zaman yazsam 1 saat olmadan dönüş aldım 1.ci ayında kontrolümüz var.
1.2 sene içinde de kontrol amaçlı ücretsiz götürebileceğiz .
Doktorumuz özel klinik Barış Bağbancı .