Kızlar bebeğim 17 ay 1 haftalık meme bağımlısı bir bebek. Yolda, arabada, parkta heryerde sürekli istiyor, geceleri ⅔ kere kalkıyor emmek için. Ama artık kesmek istiyorum eşim daha erken diye vicdan yaptırıyor kıyabilir misin vs diyor destekçim yok anlayacağınız. Ben de diyorum ki kendi sağlığı açısından hem geceleri deliksiz uyuması gerekiyor büyümesi açısından hem de mesela günde 2 saat memeye ayıracağı saate oyun oynar keşfeder bişeyleri yemekte yiyor artık güzelce. Sizce ne yapmalıyım kızlar?