e_ydn merhaba ben de aldım mochi bir göğsü emerken bebek diğer göğüse pompalayınca kullanılıyor.ben diğer türlü sağım yapamadım açıkçası. Akıp boşa gidecek sütü biriktirmek için ideal. Evde olduğum için çok ihtiyaç duymadım. Dolaba koyduğum sütü bile kullanmadık ihtiyaç olmadı. Eğer isterseniz kargoyu karşılarasanız uygun fiyatla yollayabilirim çok fazla kullanmadım.