Merhaba kızlar belki hatırlayanlar vardır Geçenlerde paylaşmıştım Eşim bir dükkan devraldı devraldığı kişinin kedisi orada var falan diye. Her neyse Eve getirdik falan bir sorunu yok birkaç gündür bizimle yaşıyor ama herhalde bir gece kızımın odasından girmiş tam olarak ne yaptı bilmiyorum ama kızım çok korktu o geceden sonra ve iki gündür onu görünce resmen yerinden sıçıyor ağlıyor bağırıyor kedi de bütün gün sakin yatar akşam uyuma saati oldu mu resmen duvarlara tırmanır gibi oluyor. Yani şöyle bir odadan bir odaya geçtiğimizi gördüğü an üzerimize atlar gibi oluyor herhalde oyun oynamak istiyor ama kızın çok kötü korkuyor Ne yapacağım bilmiyorum öyle çok bi çevrem de yok sahiplendirebileceğim çünkü böyle kızımın korumasını da istemiyorum. Instagram’da birkaç sayfa var Onlara yazdım kedi sahiplendirme için .dönen olmadı oyle bi çevrem de yok napayım kızlar fikir verin.