fatmaa37demir ftttsrr sadece sanırım verem aşısı sonrası bir kaç gün bekleyin diyolar onun haricinde gerek yok. Bize hemsire öyle demişti
busbusbus ftttsrr evet. 2. Ay verem sıkıntı sadece 3 gün yıkama demişlerdi. Onun dışında yılayabilirsin