Lacivert21 Merhaba hanımlar kızım 58 günlük ve kasığında fıtık çıktı.bazı doktorlar ameliyat için bir yaşını bekleyin diyor bazı doktorlar da hemen yaptırın diyor.kafam çok karışık bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim