zumrasell Merhaba 4 aylık bebegım var sleepy bıo naturel bez kullanıyoruz ama her kaka yaptığında arkasından çıkıyor artık kıyafet yıkamaktan tükendim 😔 BİM’in markası iyi dedıler onu da kullandım oda aynı Var mı bi çözümü yada önerisi olan
Storymoon zumrasell büyük bez alıyor olma ihtimalin var mı bende sleepy bio kullandım hiç dışarı çıkmadı
sumshnn zumrasell bende tüm bezleri denedim bio natural de kaldım. Kaç kg bebeğiniz ? Yanlış numara kullanıyor olabilir misnz
3kedili2bebekli zumrasell baby turco kullanıyorum Molfix dahi sızdırdı baby turco bir kere kaka tasirdigini gormedim
zumrasell asli08 3kedili2bebekli sıvı halde kakaları bebeklerın şu an her yaptığında arkadan sızıyor vala çocuğun kıyafetleri yıkanmaktan eskıdı😂
asli08 Ben ilk baby turco kullandim pişik yaptı sonra slepy kullandim surekli sızıyor gece ustu hep islak bezi yeni takip dışarı çıkıyorum yine ıslanmış smdi molfix kullanıyorum çok memnunum pişik sızma vs yapmadı
3kedili2bebekli zumrasell bir küçük paket alıp deneyin kalıbı da sleepy gibi zaten gerçekten fark edecek görürsünüz hiç yenidoganda bile kolay kolay taşmadi 😊
alpik3461 zumrasell valahi BİM’in bezi bütün kaliteli bezlerden ii hatta bi ara bim 6 numara bez getirmedi Anadolu yakasını hep dolaştım yoktu en sonında yeni sevkiyatta denk geldim de kocam hediye alsa altın alsa heralde o kadar sevinmezdim bezi bulunca dünyalar benim olmuştu arka tarafını içe katlayınca taşma yapmaz benim bildiğim yada kilot bez kullanın e bebeğin goon ya baby me kilot bez
zumrasell alpik3461 BİM’in markasını da yeni aldım ıkı gündür kullanıyorum ama oda taşırdı 😔 katlayarak kullanayım bide bakalım nasıl olacak Büyüse de bezi bıraktırsak artık 🤓
alpik3461 zumrasell çiş emici liği bile yüksek onların 24 saat değiştirme hayatta çocuğu rahatsız etmiyor ben çok memnunum ikisinde de onu kullanıyorm
ygmrln zumrasell ben denedim çok dandik bez cırt cırtları hep elimde kalıyor. Molfix kullanıyorum o gayet iyi