elftty asla yastık yorgan battaniye kullanmıyorum kullanamam da nefessiz kalır dolanır diye uyku tulumu giydiriyorum içine de zıbın sadece. Yerde yatıyor oyun parkında çorapta giydirmiyorum ensesi göğüsü sıcak oluyor kalktığında ayakları soğuk olsa da önemsemiyorum gün içinde de çorap giydirmem şuan hatta sadece zıbınla dolanıyor uyuyor. Evin içi 23.5-24 derece Dışarı çıkartırken çorap giydiriyorum sadece. Alışsın soğuğa kafasındayım annem ayılıp bayılıyo böyle görünce çocuğu ama yapıcak bi şey yok rüzgarlı memleketteyiz esintiye dayanıklı olması lazım😂