Kızlar merhaba, tercübeli olanlar fikir verebilir mi?
Kızım 15 aylık Memeye çok düşkün gece belki 30 kez uyanıyoruz tabi buna uyumak denirse ama her gece bu şekildeyiz. Çalışıyorum gündüzleri emzirmeye gidiyordum artık gündüz memeyi kestim. İştah sıfır zaten annem bakıyor sağ olsun yemese dahi önüne herşeyini saati saatine koyar uğraşır ama herşeyden en fazla 4-5 kaşık zorla yedirebiliyoruz. Kilomuz iyi bi sıkıntı yok. Sütüme gelirsek baştan beri az şuanda iyice de azaldığını hissediyorum ama kızım tam bir meme bağımlısı. Neyse çok uzattım. Sizce memeyi bıraktırsam uyku ve iştahımız düzelir mi ? Yoksa asabileşirmi iyice korkuyorum lütfen herkes kendi deneyimine göre fikir verebilir mi?🙏🏻