Hndsmom Benim süpürgem garantisi dolmadan motoru arızalandı. Gönderdim ve ücretsiz cihaz yenilediler. E şimdi bunda da ilerde arıza çıkarsa ne olacak? Parça ve cihaz değişimi bir kereye mahsus değil mi? Korkumdan süpürgeyi kullanamıyorum şimdi de ahhdhs 😂