benbenimsenkimsin Bende kist var hangi bölüme gidebilirim korunmasız ilişki de oldu sancım çok var normal mi
gunesveannesi2010 benbenimsenkimsin benimde kistim vardı ama benimki baya büyüktü. Ve benimde ilişki sonrasi çok ağrım oluyordu. Kisti aldirinca ağrım kalmadi
Yusufum0633 benbenimsenkimsin Canım ben türkiyede yaşamıyorum bizim burda jinekolog dur yani türkiyede ikisi farklı bölümse ben bilmiyorum gerçekten
gunesveannesi2010 benbenimsenkimsin evet dogumda alındı benim sezaryen sırasında ona rağmen normal bi sezaryenlidan daha ağır geçirdim sureci