494_sea özellikle kahvaltıdan sonra vermeye gayret edin kabızlık sadece o yüzden olmaz çok iyi bir marka ben bebeğimde bir yaşına kadar kullandım üç tane bitirdi yarım milim veriyordum orda gösteriyor eczacı da söylüyor zaten kan değerli düşük olmadı çok düzenli kullandım birde d vitamini düzenli kullandım pedianın aklınızda bulunsun ben memnunum kullanmayan aksatan arkadaşların çocuklarında hep kansızlık çıktı gelişimini çok etkiliyor halsizlik yapıyor yeni baslıcanız için önemini bilerek vermeniz daha iyi olur şimdi de pekmezli su veriyorum az içiyor ama olsun kendim için karadut pekmezi içiyorum anlıcanız doğal olanla veya en az katkı maddesiyle halletmeye çalışıyorum