nurrrum Bebeğim 3 ay 15 günlük uzun zamandır mukuslu kaka yapıyordu bir haftadır süt ürünleri paketli gıdalar ve şekeri kesmiştim hala devam edince Doktor’un dün gluteni dr kes dedi onu da kestim bugün bqebeğim kanlı yaptı. Bu durumu yaşayan var mı nasıl ilerliyorsunuz ve geçiyor mu 😔çok üzgünüm hep alerjisi mi olacak hiç bir fikrim yok
oykueyluly nurrrum kakasi nasıl sarı sumuksu mu arada böyle pitircikli bizde doktora gittik reflü çıktı çok kusuyo gün içinde birde akşama kadar çok kaka yapıyor günde 8 10 bez gidiyo kilo alımı yavaş bende gastroenteroloji bölümüne goturcem resmi varsa atabilrimisiniz özelden bizde ne olduğu anlamaya çalıyoruz
beyzadodo nurrrum aslinda direk glutenle degilde alerji yapacak neler yiyorsunuz mesela patlican, çilek, kuruyemiste alerjik, yumurta ve tavukta alerjik hani direk sundandir denilemez sizin gozlemlemeniz lazim, yuzunde de varsa mustela losyonunu oneririm
ygmrln nurrrum bizimde oldu maalesef alerjik bir bebek olacak, bizim doktorumuz gerek görmediği için diyet yapmadım bir ay kadar sürdü geçti şuan 17 aylık aktif hiçbir alerjisi yoktu ama bu ay egzaması arttı doktora götürdük bazı besinleri yasakladı ne zaman geçecek sürekli böyle mi olacak dedim bazı bebeklerin tenleri hassas ilerleyen yıllarda geçer dedi
Gulendamybsn nurrrum alerjik olabilir bol sıvı tüketimi ve hijyen. Ama yinede dr a sormayı unutmayın . Biz dr değiliz burası çözüm yeride değil etkilenmeyin tabii 🤍
nurrrum oykueyluly evet sümüksü oluyor genelde koyu yeşil oluyor sarı oluyor ama hep böyle yapışkan gibi . Günden3 defa felan yapıyor emmek istemiyordu çoğu zaman demek ki alerjidenmiş rahatsıs oluyormuş. İki gündür de o kadar içli ağlıyordu ki yavrum canı yanıyor gibiydi anlam verememiştimm. Resmi var atayım size
nurrrum beyzadodo doktorumuz tavuk ve yumurtada olabilir dedi bir kaç gün gözlemleyeceğim ama mesela kekde de yumurta konuyor ona da mı dikkat etmek gerek
bidikhira Merhaba, benim bebeğimde de çoklu besin alerjisi var. 40 günlükten itibaren kakada mukus olmaya başladı rota aşısı olduktan sonra da kakada kan gördük 2. Ayında. Bir kaç doktora danıştık yumurta ve süt alerjisi olduğunu diyet yapmam gerektiğini söylediler. Hiç bir şekilde süt ürünü peynir-yoğurt-kaşar-tereyağ-krema ve paketli gıdalar tüketmemeniz lazım. Aynı şekilde yumurta da kek içimde olduğunda da tüketmemelisin protein alerjisi olduğu için yüksek ısı da da bozulmuyor kanama yaşamaya devam edersiniz. Benim kızımda emmek istemiyordu 1 ay dikkat edince emme sorunumuz geçti. Mukus devam ediyor ama kan yok. 5. Ayında bu seferde sırtında yaralar çıktı. Fıstık alerjisi başladı. Şimdide onu kestik. Belirtiler azaldığı için yaralarımız geçince 3 aydır yaptığım yumurta diyetini açmaya başlayacağım. Sorunuz olursa seve seve yanıtlarım. Bu arada kusmamızda vardı bizim reflü kaynaklı sanıyorduk ama alerjikmiş. Ürünlere dikkat edince o da azaldı.
oykueyluly bidikhira geçmiş olsun bizde 3. Aya gircez 5 gün sonra kızım çok kusuyodu her beslenme sonrası gazi çıkınca fazlasını kusuyodu sütun ama gün içinde çok olmaya başladı kıyafeti islancak derecede neyse çocuk Dr götürdüm anlattım bu belirtilerin hepsini reflü dedi maflor damla verdi aldım onu verince kusması daha da arttı bı aç verdim bı tok gene aynı bugün vermedim damlayı kusma olmadı henüz işte kaka çok yapiyo bizimde sarı civik sümüksü size alerji tanısını nasıl koydular test mi yaptilar bide hangi bölüme gittiniz ben gastroenteroloji bölümüne randevu aldım gidecez
nurrrum bidikhira çok geçmiş olsun benim kızımda hep emmede sıkıntı oluyordu hiç bilemedim ve hep kakası mukusluydu. Diyetini nasıl açacaksınız siz mi tüketeceksiniz yoksa bebişemi.
nurrrum bidikhira bu arada nasıl besleniyorsunuz süt olması için Doktor’um bana gluteni, şekeri yumurtatı tavuğu yasakladı
ozturksibel bidikhira merhaba bende alerjiden şüpheleniyorum kakada kan nasıl oluyor acaba kızım 4 aylık nerdeyse 3 aydır mukuslu kaka var doktora söyledim kakaya baktılar bişey yok diyor ama popoda geçmeyen pişik ve mukuslu kaka var ayrıca meme reddi yaşıyorum sağarak besliyorum biberondan bile sütü zor içiyor oyuncakla oynatarak içiriyorum kusmamız falan yok genel olarak mutlu bi bebek alerjimi acaba kaka resimlerini atsam bakarmısınız
bidikhira oykueyluly merhaba geç gördüm kusura bakmayın . Çocuk doktorumuza durumu anlattığım da süt ürünlerini azaltmamı söylemişti ama çözüm olması. Daha sonra rota aşısı yapıldıktan 2-3 gün sonra kaka da kan fark ettim tekrar durumu anlatınca yumurta- süt ürünlerini tamamen kes dedi 3 ay her etiketi okuyarak yedim. 5. Ayda fıstık tahin ve çilek yediğim de sırtta egzamalar çıktı onları da kestim kusmamız şuan yok denecek kadar az . Bu süreçte tavsiyem bebeğinizi iyi gözlemleyin yediklerinize dikkat edin. Biz de aynı ilacı kullandık reflü dediler ama fayda etmedi daha çok kustu diyetimi düzenlediğimde gittikçe azaldı. Bir de sık emzirmeyin ben o hataya da düştüm kustukça emzirdim daha çok kustu. 2.5 saat ara ile emzirdim yararını gördüm. Acil şifalar
bidikhira nurrrum merhaba ilk önce yumurta sarısı ile sütsüz bir kek yaptım tarifi paylaşabilirim. Kekten ilk önce 1 dilim ikinci gün 2 dilim 3. Gün 3 dilim yedim kala da kan ve mukus olmadı. Dr tamam burdan yürüyelim dedi fırınlanmış 180 derecede 10 dk pişmiş yumurta sarısı yememe izin verdi 19 gün bu şekilde dene dedi şuan da sıkıntı yaşamadım.
bidikhira nurrrum bol bol badem ve kabak çekirdeği hepsi çiğden yememi önerdi dr. Ayrıca vitamin takviyeleri alıyorum. Günde en az 3.5 litre süt tüketiyorum. Ara süt sağımı yapıyorum. Bir de bol bol patlamış mısır yiyorum. Acil şifalar dilerim
nurrrum bidikhira biz kan testi yaptık sadece sarımsağa hassasiyeti çıktı ama ben yumurta ve tavuktan da şüpheleniyorum. Bunları kestiğimde kakası nr zaman normale döner
nurrrum bidikhira çok teşekkür ederim benim bebeğim hem alerjik hem emmiyor hem mama almıyor doğduğundan belli böyle hep bir çaba içindeyim
bidikhira ozturksibel tabi ki bakarım. Kızımın her kakasını inceledim hala da inceliyorum ilk toplu iğne ucu kadar gördüm eşim inanmadı 4-5 gün sonra daha yoğun gelmeye başladı. Dr söylediğim de ilk makat çatlağı olabilir demişti. Son kanlar gelince alerji dedi. Çok geçmiş olsun
nurrrum ygmrln inşallah onlarda geçer 🙏🏻benim bebeğimde huysuzluk kusma yok sadece mukus var ve yumurta ve tavuk yediğimde kan gelmişti.
ozturksibel bidikhira size nasıl resim göndericem burdan bilmiyorum beni instagramdan eklerseniz ordan atarım size catsssiy adım
cLearQueen bidikhira merhaba ben 2 kere kilcal damar gibi kirmizi gordum 2 kere de nokta seklinde gordum kan bikac yerde cok dikkatli bakilmazsa gorulmez yani oyle diyim. Doktor sut urunlerini kes dedi de sizin ne cikti acaba