ozgersinada saglik ocagindan bir mesaj geldi 9 11 aylik arasi bebeklere erken kizamik asisi yapilacakmis. yaptiracakmisiniz sadece kizamik asisi imis..
MarlaSinger Evet benimde haberi var. Oğluma 4 aylıkken aşısı yaptırırken hemşire söyledi. Öneriliyor kesin yaptırmak zorunda değilsiniz dedi