0yasakelma Bebeğim 6 ay 28 günlük 2 adet ası yapıldı 6 ay basında saglık ocagında olmadıgı için hepatit b son asısı olmadı bana 5 aralıkta son denmişti şimdi aradılar getirin yapalım dediler. Sizce yapılsa bişey olur mu
gulizar27 0yasakelma bizim de öyle oldu kasım aşımız varsı hepatit b aşımız yoktu 2 hafta sonra yapıldı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı bizim en son Aralık 3 olduk aşımızı günü süresini bilmiyorum hatta bir kaç kez ben aradım aşı hala gelmedi ama bi sorun olsa vurmazlar diye düşünüyorum siz yine araştırın içinizde şüpe kalmasın
mseyma 0yasakelma canlı aşılarda 21 gün ara veriliyor genelde. Biri canlı diğeri cansız ise her zaman yapılabilir diye biliyorum
0yasakelma Kasım 11de yapıldi bizim diğer asıları 13 mayıs dogumlu. İşte bende tedirginim sizinki kaç dogumlu
0yasakelma mseyma canlı cansız bilmiyorum canım. 6 . Ay hepatit b beşli kar ve ve çocuk felci ydi asılar Hepatit b olmadı kaldı işte anca aradılar benide