Merhaba sevgili anneler,
Kızım 2 ay 1 haftalık oldu.ve kolik bir bebek denildi. Ama son zamanlarda 4-5gğn hiç kolik ağlaması tutmuyor sonra tekrar başlıyor geçtiğimiz 1 hafta hiç olmadı,şuan tekrar başladı.Kolik mi değil mi anlayamıyorum. Bu kadar ara verdikten sonra tekrar olması niye onu da anlamıyorum.Tecrübeli annelerden bunu yaşayan var mı ?