Bebeğim 7 hafta erken doğdu şu an 7 aylık düzeltiiş olarak. Kilo-boy-diğer gelişim alanları şükür her şey olması gereken şeklinde ilerliyor. Daha da ufaklığından beri sese çok duyarlı. Erkek seslerinden özellikle ürküyor. Yabancıları biliyor artık ama kadın-erkek arasında dahi tepkisi farklı. Kadın doktorda sakin dururken, erkek doktorda avaz avaz ağlıyor. Babası sesini alt tondan konuşarak kullanıyor, kendi sesini biraz yüksek kullansın 'hey, ooo' fln desin hemen sıçrıyor ve çok ağlıyor. Mutfakta yanımda olduğunda musluk açıyorum, lavaboya çarpan sesinden ürküyor. Tencere fln çıkarıyorum ses oluyor, resmen mama sandalyesine kollarini acarak yapisiyor, asiri korkmussa ağlıyor. Hemen sesin kaynağını arıyor, çaresizce etrafa bakınıyor. Elektrikli süpürgeye bağırıyor, şu aralar biraz daha alıştı ona. Birkaç ay önce tanımadığı biri ona dokunursa dışarda sevmek isteyenler oluyor biliyorsunuz durumu, dokunduğu an o kişiye 'böö' diye bağırıp akabinde ağlıyordu. Şimdi ben endişelenmeli miyim, verdiği tepkiler normal midir? Ya da kime gitmeliyim bilmiyorum. Ben psikoloğum ama alanım bu kadar küçük yaş grubu değil, sahip olduğum bilgi kısıtlı kalıyor. Uzman kişiler varsa yardımcı olurlarsa sevinirim