segah06 bu durumu daha yeni biz de yaşadık ama hep doğduğundan beri sleepy kullanıyorum yeni oldu o da neden oldu bilmiyoruz kremlerle geçti yıkadım yağlar sürdüm neler yaptım geçmemişti şimdi iyi ana anestol+furacin karıştırıp günde 3 kere sürünce toparladı. Zyağı sürünce içindeki asit daha da arttırdı pişiği sarı kantaron yağı durdurdu mesela. Umarım bezdendir sizinki yoksa tek çare kremler🙄