Elvinemine erken gecmissiniz cok ek gidaya.ben 6ay dolunca tadimlar basladik.7bucuk aylikken fln kahvalti ogunu sonra corbalar o sekilde ilerledik agirdan aldim 2 kizimda da .nasil olsa anne sutu birakinca herseyi ztn yicekler ömur boyu.ama tabi olabilir bisey diyemem her bebegin gidisati farkli bazen dr diyor erken basla diye…bnde evde ne piserse onu yedirdim ayri corba ayri yemek yapmadim tadimlardan sonra.