Kızlar ben hafif nezle gibi birşey oldum burnum akmaya başladı sonra hafif öksürük oldu dün akşam yemekten sonra bir anda tat ve koku duyum gitti kızım kardeşinin altına yaptığını koku geldiğini söyledi bende koku olmadığını söyledim baktım çocuk gerçekten yapmış kızım daha sonra mensil koklattı çok güzel kokuyor dedi ve ben koku almadığımı fark ettim evdeki herşeyi kokladım domestos bile kokladım koku yok sonra çikolata yedim tat alamadığımı fark ettim korona zamanı bile tat ve koku duyumu hiç kaybetmemiştim. Korona olan hanımlar tat ve koku duyunuz ne zaman geldi bugün antijen testi yaptırmaya gideceğim ve inanılmaz korkuyorum