bayanevli3434 güzel anneler merhaba, schafer granit aldım 2 sene olmadan çöp oldu soyuldu, şimdi tekrar almam lazım, öneriniz nedir şöyle yıllarca kullandığınız granit önerisi nedir? KARACA mı HASCEVHER mi HİSAR mı veya başka öneriniz var mı?
Asyaveannesi04 bayanevli3434 karaca asla ama asla almayın altı düştü tencerenin sonrasında zwiling aldım set olarak çelik çok güzeel😍
Ozooo bayanevli3434 karacadan aldım granit hassas makinaya atılmamalı tahta kaşık kullanılmalı bunlara dikkat ediyorum memnunum çelikte aldım oda iyi geldi
atlasmommm Madam cocodan aldım muhallebi bile yapılmıyor yağ gibi kayıyor yıkarken harika ama tek hatam blendır kullanmamdı çünkü dibi çizildi hahahha
bayanevli3434 atlasmommm madame cocdan hangi serisini aldınız memnun musunuz? ne kadar zamandır kullanıyorsunuz indirim var bende almayı düşünüyorum
bayanevli3434 Gul-42 granit mi? bende korkmazın granitini düşünüyorum demin inceledim önermez misiniz
atlasmommm bayanevli3434 1 senedir kullanıyorum titanium professional serisi yeşil rengi aldım harika puding bile yapışmıyor tencereye boyutları da çok iyi sadece blendır kullanırken dikkat et çizilme yapıyor
mavi676_ bayanevli3434 Emsan sansa tencere seti çok güzel üç senedir kullanıyorum hergün de makine de yıkıyorum bişey olmadı. Çelik kaşık hiç kullanmadım silikon kaşıkla kullandım hep oda çizmediği için ömrünü uzatmış olabilir.