Kuzucukumsu iki oğlum var araları 3 yaş. İlki ayakta bile durmadan direkt yarınlar yokmuşcasına yürümüştü 15 aylıktı. İkincisi 13 aydan sonra ayakta durmaya başladı, kendi kendine yerden destek alıp kalkmaya başladı, birkaç adım atmaya başladı ama yürüme oldukça gecikti abisine göre. Bu adımları arttı üçten beşe çıktı. En sonunda bir gün on adım falan attı tamam yürüdü dedik ama ertesi gün bir adım bile atmadı. En sonunda 16 aylık yürümeye başladı. Emin adımlarla yürüyor, çok dikkat ediyor maşallah. Yani iki kardeş bile bu kadar farklı gelişim gösterebiliyorlar. İlk oğlum çok düştü sürekli peşinde olmama rahmen. Kardeşi o kadar düşmüyor düşse bile tehlikeli düşüş yaşanmıyor