Baklavanida Biz de Erzurum’dayız ve ev hapsindeyiz sanki, hem soğuk hem her yer kar. Siz maşallah bezi bırakmışsınız, ben daha deneme girişiminde bile bulunmadım doktorumuz önce konuşsun sonra tuvalet eğitimi dediği için. Tabi bir de öncesinde emzirmeyi de sonlandırmalıyım. Gözümde bu üçü çok büyüyor.
Kreşe en azından yarım günlük vermek istemiştim ben de ama yakınımda kreş yok. Yollar karlı, buzlu. Bu havada çocukla her gün yola düşmem ikimize de eziyet gibi olacak.
Sizinki tam olarak kaç aylıktı?
Baklavanida bezi de bıraktık kreşte ters teper mi onu da bilmiyorum
Bir danışın isterseniz doktora falan.