Merhabalar bebeğim 2.5 aylık 1 aylıkken zatüre olmuştu bir hafta hastanede yattık. Hastaneden çıktığımızdan beridir genzinde geçmeyen bir tıkanıklık hırıltı var korkumdan sürekli hastaneye gidip ciğerlerini dinletiyorum ama sorun yok diyorlardır dün iyice daraldı tekrar götürdük ciğerlerine baktılar şuan iyi ama önlem almazsan yine aynısı olur dediler. Evi düzenli havalandırıyorum her saat başı serum fizyolojik damlatıyorum burnuna yani daha ne yapmam lazım nolur fikir verin soğanla kranfilde koydum etki etmedi. Burnunu açıyorum ama sıkıntı genizde genzi çok dolu nolur fikir verin