Emelimsi bizimdebaşta çok ağladı ağlayınca yan yatırıyorum eğer devam ederse diğer yanına yatırıyorum,ve ağlamasını bastırcak şekilde pış pış yapıyorum yani biraz yüksek sesle sonra azaltıyorum bunarada hafif hafif sırtına vuruyorum,bunarada bebeğim 2 aylık