emirtalhagngr Bebeğim on aylık arada müzikli şarkı açıyorum ama geçen bir yazı okudum izletmeyin diyor bıraktım yemek yiyince iyi oluyordu mama sandalyesini sevmiyor yedirmesi cok zor oluyor
Rabiiul emirtalhagngr kızım 5 aylık ekran göstermiyorum bazen eşim gösteriyor başını çevirince bağırmaya başlıyordu eşime de kızdım en az 1-1.5 yaşına kadar göstermeyi de düşünmüyorum
churchil emirtalhagngr izlemiyo ki 😂 15 aylık. Hiç kısıtlamadım ama önüne izleyecek bişey de koymadım çizgi film vs. Akşam kendimize açıyoruz arada bir bakıyo ya da reklam çıkarsa en fazla 2 dakika bakıp yine gezinmeye çıkıyo
esrazts emirtalhagngr ben izletiyorum küçüklükten beri olumsuz birşey girmedim aksine insan beş dakka da olsa kafa dinlyor
JollyBaby esrazts Gerçekten bunu savunuyor musunuz? Umarım birikip ilerleyen zamanda patlak vermez. esrazts olumsuz birşey girmedim Belkide siz göremediniz….
laliko35 emirtalhagngr bende şarkı açıyordum çocuk şarkıları o kadar küçükken ama TV den değil telefondan telefonun da ekranı kapalı zaten görmüyordu 3.5 yaşında hala da telefondan birşey izlemez TV de de sadece 1 saat çizgi film izleme hakkı var parça parça izler ama yemek konusunda çok haklısınız gerçektende çocuklara yemek yedirmek çok zor bizde geçen balık yedirmedik 3 4 dk lık çizgi film izlettik öyle yedi 5 6 tane yani ekranla yiyorlar çünkü ne yediklerini bilmiyorlar doyduklarını bile bilmiyorlar 🥹🥹
peri001 laliko35 İşte sorun o ya neyi ne kadar yediğini bilmiyor. emirtalhagngr oğlum 14 aylık olacak hiç ekran görmedi 3 aydır yemek yedirmekte zorlanıyorum ama açmadım önüne ne kadar ilgisini çekecek eşya varsa koydum yerde oynaya oynaya şaklabanlıkla yedirdim ekran açmak çok kolay işlerine öyle geliyor ama çok yanlış ilerde çok büyük sorunlara yol açabilir
emirtalhagngr JollyBaby dikkat odağı azaliyirmus ve kelime sayısı azaliyirmus ben bilmiyordum çok şükür ki çok acmiyordum ve öğrendim asla açmıyorum konuşuyorum oyun oynuyorum serbest evde dolansa bile TV’den iyidir
esrazts JollyBaby ben savunmuyorum sadece yaptığımı soyledim sabahtan akşama kadar oturmuyolar odaları var kendilerine ait orda da oyun oynuyolar akşam da zaten sürekli bizimle beraberler
eceonon Çocuj gelişimciyim, hep görüyorum ekran izleyen çocukların farkını… o yüzden 2-3 yaşına kadar sıfır ekran. Sonrasında çok çok az göstereceğim.
-Yenianne-- eceonon kesinlikle benim kızımda 27 aylık tv tablet telefon görmedi ve göstermeyi de düşünmüyorum çok iyi konuşması odaklanma süresi çok iyi yani biz tv izlemek yerine kitap okuyup sohbet ediyoruz en güzeli
uuuuuuu emirtalhagngr 10 aylık daha çok küçük izletmeyin, 2 yaşında günde yarım saat kadar izliyor 10 aylıkken asla acmazdim
Bayancorek emirtalhagngr 27 aylık ekran yok hala, tavsiyem biraz daha direnmeniz daha çok küçük, keşke demeyin sonra.
silaa66 emirtalhagngr evet yemek yedirirken mecbur kimse de yargılayamaz kimsenin anneliğini her yolu deniyorsun ama yemiyorlar yemek dışında açmıyorum evde doktorumla da konuşmuştum uzun süre maruz kalmadığı sürece yani saatlerce sorun olmaz dedi ayrıca gelişimi kelimeleri güzel her bebeğin gelişimi farklıdır tabi bende doğurmadan önce büyük konuşurdum izletmem etmem cart curt ama aç kalmasın diye elinden geleni yapmana rağmen yemiyorsa böyle yannnniii Saatlerce ekran karşısına koyup çocuk şaşı olana kadar izletiliyorsa bunu bende yargılarım
sek_kahve emirtalhagngr 1.5 yaşına kadar ara ara gösteriyorduk. 3 yaşına kadar komple kestik. 4.5 yaşındalar, ara ara açıyoruz
Mustininannesi06 emirtalhagngr 2 buçuk yaşında günde yarım saat 10 dklara bölüp izletiyorum genelde hep niloya açıyorum
peraninnannesi emirtalhagngr 8. Ayına girecek bu zamana kadar toplasanız totalde yarım saat ya izlemiştir ya izlememiştir. Youtubedaan muzik acip ekrani kapatıyorum. İzletmeyi de düşünmüyorum ama yine de büyük konuşmamak lazım 😬