yuuuiutttt ben de cocukken uyurgezerdim yatagimin ucuna ayagimi bastigim yere islak bez seriliyordu oyle ayagimi basinca direk ayilirdim ve kendime gelirdim. Anca islak beze ayak degince uyaniyor kendine geliyor baska turlu uyanmasi sakincali korkabilir aglayabilir. Ben konusuyordum falan ama yani uyanmiyordum. Baya basimi alip 8 den 1 ci kata inmisliyim bile vardi 😄 eger uyurgezerse deneyin. Benim uyurgezerliyim boyle gecti gitti bu yontem ise yariyor cidden