aybarsbebekk Arkadaşlar merhaba, 9 aylık bebeğim 4 numaralı molfix kullanıyorum gece külot bez . Ama her gün çişi çıkıyor hiç sekmeden her gün. Ne yapıcam önerisi olan var mı. Çok dönüyor ondan mı acaba
63_hulya_63 aybarsbebekk geçer uzun ve çok sıvı aliyorsa çis çıkması normal uyanabiliyorsaniz gece 1 kez bezini değişin ozaman çıkmaz .oglumunda sürekli hergun nerdeyse çiş çıkar bende sabah namazına uyanınca 1 kez degjsurim ozaman çıkmaz uyanamazsam çiş çıkar
birannebirbebek__ aybarsbebekk Bebeğinizi uyuttuktan 4-5 saat sonra bez değiştirin o zaman çıkmıyor ben o şekilde çözüm buldum
hira0502 aybarsbebekk Molfixin külot bezi küçük oluyor bizimde öyle oluyordu ben 1 numara büyük takıyordum. En azından gece uyurken ayreten büyük takabilirsiniz. Ama gece bez değiştirmek tuvalet eğitimi için çokta sağlıklı değil.
af00 aybarsbebekk ay bende o markayı kullanıyordum sürekli çıkıyordu acaba hata bende mi diyerek sıkı sıkı bezlesem bile çıkıyordu marka değiştirdim sorun ortadan kalktı
aybarsbebekk hira0502 normal bezde çok daha erken saatlerde çıkıyordu çişi külot bez en azından sabah saatlerine kadar dayanıyor diye takıyorum. 5 numarada büyük olur daha çok çıkar diye düşündüm
birannebirbebek__ aybarsbebekk Ben 60 cc lik mama veriyorum eline uyku sersemi zaten o onu içerken hızlıca değiştirip pış pışlayıp yatağına koyuyorum çözümü böyle buldum mama içiyorsa deneyebilirsiniz